Mijn draai gevonden - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Stephanie Blom - WaarBenJij.nu Mijn draai gevonden - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Stephanie Blom - WaarBenJij.nu

Mijn draai gevonden

Blijf op de hoogte en volg Stephanie

18 Januari 2019 | Cambodja, Khett Siem Reab

Daar ging ik dan, met nog zo'n 10 anderen richting het tempelcomplex. Vandaag (woensdag) gekozen voor de grote ronde, de minder bekende tempels. Maar ik kon wel, "uitslapen". Om 7u stonden de eerste meiden al naast hun bed, best een nette tijd, dus zelf ook maar wakker gebleven. Me verzorgd, opgefrist en ontbeten. Vervolgens in de buurt rondgelopen en een losse broek en shirtje gekocht. Altijd handig! Vervolgens wat rondgehangen in het hostel en om 12.30u naar de tempels gegaan. Ze waren mooi, maar ik werd wel heel nieuwsgierig naar de bekende Angkor Wat tempel. Hoopte dat we daar de zonsondergang gingen bekijken maar helaas verdween die gewoon in de bomen. Misschien wat te veel verwacht, maar des te nieuwsgieriger naar de tour van donderdagochtend . Dan is het niet uitslapen maar om 4u naast mijn bed staan. En dan staat dus die mooie zonsopkomst bij de
Angkor Wat tempel op het programma. In de avond twee sterke cocktails gedronken en na een diepe slaap van welgeteld 4 uurtjes ging de wekker. In een tuktuk onderweg naar Angkor Wat voor ronde 2. En absoluut de moeite waard. Wat een beauty. Zo veel mooie tempels gezien. Maar heel vermoeiend met weinig slaap. Dus bij terugkomst lekker een dutje gedaan en genoten van een verfrissende douche. Inmiddels ook een aantal mensen leren kennen en voel ik me aardig op mijn plek hier. Kan wel zeggen dat ik de good vibes te pakken heb.
En deze avond eindigde in een groot feest op de pubstreet in Cambodja. Dansend op straat genietend van heerlijke cocktails!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stephanie

Actief sinds 06 Jan. 2019
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 5304

Voorgaande reizen:

14 Januari 2019 - 26 Maart 2019

een 72 daags avontuur door Azie en Oceanie

Landen bezocht: